Sunday, 21 October 2012

Ustazah Terlampau : Part 1


Part 1

Hari Ahad berlalu pergi, seawal pagi Ustazah Nur bangun menyucikan dirinya. Selesai mandi, Ustazah turun ke dapur menyediakan sarapan untuk suaminya dan memandikan anaknya yang berumur tiga tahun itu untuk dihantar di pusat asuhan yang tidak jauh dari rumahnya.

"Selamat pagi sayang."

"Selamat pagi abang, awal bangun hari ni!" Tegur Ustazah Nur.

"Sayang dah lupa ke? Hari ni abang Ada mesyuarat penting."

"Ohh ya lupa saya, jadi hari ini abang balik lambat la ya!"

"Mungkin juga, dalam pukul 8 malam abang sampai," balas suaminya.

"Oohh.. Lambat juga ya!"

"Eempphh sayang tunggu abang ya."

"Baiklah," jawab Ustazah Nur ringkas.

Suami Ustazah Nur bekerja sebagai pengurus syarikat ternama di bandar yang agak jauh dari kediamannya. Setelah selesai semuanya, mereka keluar untuk bekerja.

Ustazah Nur merupakan guru di sekolah menengah di tempatnya, cuma 15 minit sampai ke sekolahnya, tidak terlalu jau h jarak antara sekolah dan rumahnya. Hari makin lewat, Ustazah Nur mengemas mejanya. Banyak kerja perlu disiapkannya sebelum balik ke rumahnya. Dia merenung jam di dinding bilik guru, masa berbaki 2 jam sebelum dia balik. Sempat dia meyemak buku-buku latihan anak muridnya.

Sedang leka dia menyemak buku, baru Ustazah teringat yang gas masak rumahnya telah habis pagi tadi. Ustazah Nur mengeluh sendirian. Kebetulan Raju lalu depan bilik guru, bergegas Ustazah Nur meluru ke arah Raju.

"Heiii Raju mari sini!"

"Ya Ustazah, Ada apa saya boleh bantu ka?"

"Bapa kamu jual gas masak kan!"

"Ya Ustazah, Ustazah mau gas masak ka?" Tanya Raju.

"A’ha, Raju ni saya punya alamat, nanti suruh bapa kamu hantar ya!"

"Baik, nanti saya bagi tahu sama saya punya bapa."

Sesi persekolahan telah tamat. Ustazah Nur bergegas pulang kerana berjanji dengan bapa Raju untuk menghantar gas memasak ke rumahnya. Ustazah terus balik ke rumahnya tanpa mengambil anaknya di rumah pengasuh.

Sampai di rumah, dilihatnya bapa Raju masih belum tiba. Sudah kebiasaan Ustazah Nur bila sampai di rumah, dia mandi. Tidak kira balik sekolah mahupun keluar kemana-mana. Ustazah Nur mandi dan mencukur sedikit rambut yang menutupi permatanya.

Walaupun Ustazah Nur berumur 30an tetapi badannya seperti anak dara, putih mulus orangnya. Selesai mandi, Ustazah menyarung seluar track dan tshirt putih yang agak jarang sikit. Fikirnya tiada sapa yang nampak. Kedengaran enjin lori di luar rumahnya.

"Encik Kumar ye?" Tanya Ustazah.

"Ya saya bapa Raju, tadi dia ada pesan sama saya suruh hantar ini barang."

"Ya saya memang mintak, silalah masuk," pelawa Ustazah.

Kumar membelakangi Ustazah Nur, matanya terjegil keluar melihat bontot montok Ustazah Nur yang bergoyang begitu kuat sekali ke kiri dan ke kanan. Melirik matanya ke atas, ternampaknya dari belakang kesan tali baju dalam Ustazah berwarna merah, walaupun ternampak sikit kerana dilindungi oleh tudung tapi cukup membuatkan koneknya keras di dalam seluarnya.

Kumar mula memasang angan untuk merogol Ustazah Nur yang juga cikgu sekolah anaknya. Fikirannya ligat memikir macam mana dia ingin meratah tubuh montok Ustazah.

Setelah sampai ke dapur, baru Kumar teringat yang kawannya ada meminta dia membeli ubat perangsang ketika dia ke pekan tadi. Otaknya ligat bagaimana dia ingin memberi Ustazah pil tersebut. Ternampaknya berdekatan meja makan terhidang segelas air teh panas, fikirnya itu mungkin Ustazah punya.

"Ustazah boleh tolong saya ka?"

"Ada apa Kumar?" Ustazah Nur bertanya.

"Ini hos mau tukar la, sudah lama."

"Jadi kena tukar ka?" Tanya Ustazah ingin kepastian.

"Mesti mau tukar ini barang, kalau tak tukar nanti, terbakar Ustazah. Pegi ambil ini hos dalam saya punya lori," terang Kumar.

Ustazah Nur yang begitu lurus bendul itu terus ke lori Kumar megambil hos yang disuruh Kumar, sementara Kumar mencari akal untuk meletakkan ubat perangsang. Kumar terlihat secawan air d iatas meja makan Ustazah Nur, lalu diletakkannya 4 biji ubat tersebut. Memang dia sengaja meletakkan lebih supaya ianya cepat kalau Ustazah Nur meminumnya nanti, dikacaunya air supaya ubat tersebut sebati dengan air tu.

"Hos inikah Kumar?" Sebaik masuk ke dapur, tanya Ustazah Nur.

"Terima kasih Ustazah, sekejap saya mau pasang ni hos ya! Nanti saya sekali cek semua."

Sambil Kumar membelek hos dan tong gas tersebut Ustazah Nur kembali ke meja makannya dan menghirup air yang telah dicampur oleh pil perangsang tadi. Hampir setengah air dihirup. Kumar hanya terseyum melihatnya, memang sengaja Kumar melambatkan tugasannya.

Pil telah memberi kesan kepada Ustazah Nur. Dia mula tidak keruan. Dia menghirup lagi air tadi tapi kini sehingga habis semuanya diminum. Kumar bangun dari tempatnya dan dia kini membelakangi Ustazah Nur yang duduk di kerusinya.

Perlahan-lahan Kumar meletakkan tangannya di bahu Ustazah, tanpa di sedarinya, Kumar mengosok bahu Ustazah. Kini Ustazah Nur memberi respon. Dia mula sedikit ghairah tetapi dia sedar akan perlakuan Kumar, ditepisnya tangan Kumar tapi tepisannya lemah.



Kumar semakin berani, tangan kirinya telah menekap ke payudara Ustazah sebelah kiri, diramasnya perlahan-lahan. Ustazah tidak mampu bertahan lagi walaupun ramasan hanya diluar bajunya tetapi cukup untuk merangsang nafsunya.

Kini Kumar semakin berani, terus menyelak baju Ustazah ke atas dan menampakkan baju dalamnya yang berwarna merah itu. Kumar dengan rakus merentap baju dalam Ustazah Nur. Maka tersembullah mahkota gunung kembar Ustazah Nur.

Kumar menjilat dengan rakusnya, dia tahu dia tak punyai masa yang lama. Kumar mengasak payudara Ustazah Nur dengan kepakaran yang ada. Ustazah Nur sudah tidak berkata lagi, dia telah menyerahkan bukit idaman para cikgu-cikgu lelaki di sekolahnya yang selama ini memang geramkannya. Suara Ustazah Nur sudah mula mengeluarkan bunyi berahi.

Kumar tidak dapat menahan gelora nafsunya, dibukanya kaki Ustazah seluasnya, ditarik seluar track yang dipakai oleh Ustazah Nur dengan rakusnya. Kumar merentap seluar dalam Ustazah Nur. Terpegun Kumar melihat puki Melayu yang cukup bersih itu, hanya sedikit sahaja rambut lembut yang menutupi bahagian atas

"Sudah Kumar, saya cikgu anak kamu. Sanggup kamu lakukan ini terhadap saya," rayu Ustazah Nur.

"Cikgu punya body banyak cantik la, saya suka," balas Kumar penuh nafsu.

"Tolonglah Kumar, saya rayu dekat kamu, jangan lakukannya," Ustazah Nur meminta simpati.

Rayuan Ustazah hanya sia-sia. Kumar semakin rakus menjilat puki Ustazah Nur. Sungguh berselera Kumar melahap puki Ustazah, sambil tangan kanan Kumar membuka zip seluarnya dan mengeluarkan batang jantannya yang sememangnya dari tadi mengganas di dalam seluarnya.

Kumar membaringkan Ustazah Nur di atas meja makan, dibuka seluas-luasnya kaki Ustazah Nur. Kumar sudah hilang pertimbangan, dia melihat puki Melayu terdedah untuk santapannya, puki Melayu yang selama ini bertudung labuh menutupi semua auratnya. Kini puki tersebut menjadi habuannya.

Perlahan-lahan Kumar menolak batang legamnya ke dalam puki Melayu yang kecik lagi comel itu

"Uuuhhh iiss Kumar ssaakkkiittt!" Jerit Ustazah Nur.

"Rileks cikgu, sikit saja," pujuk Kumar.

Sepantas Kumar menghentak sehingga ke dasarnya, Ustazah menjerit kesakitan. Perit dia menahan asakan Kumar. Acara tarik menarik telah bermula. Kumar bermain dengan rentak perlahan mulanya, semakin lama semakin laju. Ustazah Nur mula menerima batang Kumar

"Emmpphhh.. Ahh.. Empphh lajuu lagi Kumar..." Ustazah Nur mula mengeluh nikmat.

"Ustazah suka?" Tanya Kumar.

"Suka Kumar.. Ssangat sukaa.. Emmpphhh..." Ustazah Nur yang mula lupa diri kerana terlalu bernafsu.

"Kalau saya mintak hari-hari Ustazah boleh bagi?" Tanya Kumar lagi.

"Boleh Kumar, asalkan kamu puaskan saya hari ini..." jawab Ustazah Nur.

Serentak persetujuan antara Ustazah dan Kumar, janji memakan diri Ustazah, kini Kumar melajukan hentakannya. Ustazah Nur tidah terdaya lagi meraung kesedapan yang tidak terhingga. Suami beliau tidak sehebat Kumar, 10 minit pasti akan pancut dan terus tidur, membiarkan Ustazah Nur terkapai sendirian.

"Uuhhh... Kkuumaarr lagii ahhh.. Ahhh..." jerit Ustazah Nur, "Ahhh.. Ahhh.. Kumaarr saya tak tahan lagii..."

Sepantas kilat Kumar mencabut batangnya, ini menyebabkan Ustazah Nur bagai naik gila seperti perigi kehausan air

"Kumar tolong lah saya perlukannya tolonglahh Kumarr..." rayu Ustazah Nur.

"Saya boleh tolong Ustazah tapi apa jaminannya?" Tanya Kumar.

"Saya sudah janji sama kamu, saya akan bersama kamu jika kamu perlukannya."

"Betul semua itu? Kalau Ustazah tipu saya, saya akan sebarkan perihal ini..." ugut Kumar.

"Betul Kumar saya janji..."

"Sekarang saya mau Ustazah layan saya pula."

Serentak Kumar merebahkan badannya di lantai dapur. Ustazah Nur tidak menunggu lama, terus memanjat ke badan Kumar dengan penuh nafsu. Dibuka baju tshirt yang dipakainya, tapi Kumar melarang Ustazah Nur membuka tudungnya kerana dia inggin sekali melihat seorang perempuan Melayu dan juga Ustazah di sekolah anaknya, menunggang batang India yang sememangnya gagah. Ustazah mula meyorong lubang pukinya laju bagai nak gila. Tangannya meramas-ramas dada Kumar dan sesekali beralih kepada gunungnya.

"Ahhh... Ahh... Emmphh.. Kumaar... Kamu suka.." dalam desahan Ustzazah Nur bertanya.

"Yaaa.. Saya suka Ustazah laju lagii..."

"Ahhh.. Emmphh.. Kumar batang kamu besar padat dalam puki saya.” Ustazah Nur terus merintih,

Suami saya tak sehebat ini, dia bodoh, perempuan secantik saya tidak dilayan sebaiknya ahhh.. Ahhh... Iyaa betul rugi sahaja..." luahan kata-kata yang terbuku di hati Ustazah Nur.

Kini henjutan makin laju. Makin ghairah Ustazah Nur, tidak menghiraukan keadaan sekelilingnya, meraung kesedapan yang tak terhingga kesedapan yang belum pernah dia alami

"Ahhhh... Ahhhh... Kumar saya dah nak saaammpaaaii..." tiba-tiba Ustazah Nur menjerit.

"Saya juga... Ahhhh... Ahhhh....."

Sepantas Kumar menolak Ustazah Nur ke tepi lantai, dipanjatnya dada Ustazah Nur

"Ahhhh.... Aaaaahhhhhh.... uhh... Ustazah Nur memaang sedapp... Ahh..."

Bertaburan air keramat Kumar di muka Ustazah Nur, penuh dimukanya, muka yang mana di luarnya alim tapi kini telah menduakan suaminya, bukan dengan pasangan Melayu tetapi India penjual gas memasak. Di muka Ustazah Nur riak wajahnya puas melayan bahtera seyumannya semanis gula tak pernah dia memgalami klimaks yang begitu asyik.

28 comments:

  1. Replies
    1. Jom ke sini pulak gambar bogel melayu www.jawko.com
      Sedapnye awek di Facebook
      Awek bogel on Twitter

      Delete
  2. tengok sini pulak..hehe
    http://sharetogether13.blogspot.com/2013/03/gadis-china.html

    ReplyDelete
  3. layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  4. jejaka 40 an gersang dengan perempuan 40 an ke atas. hubungi saya Pulai88@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Bodoh pnya ustaza di dayus kn suami nya kaling tu pown satu sial ngam2 lh dua2 pi neraka. .

    ReplyDelete
  6. Hye im mamak guy..berminat mamak guy pls call or sms me..irfan..011-19495089

    ReplyDelete
  7. http://jobandcash.com/?share=47516
    Video sex gadis melayu

    ReplyDelete
  8. artikel yang bagus dan saya sangat kagum, mudah - mudahan website saya obat pembesar penis obat vimax asli di sukai google juga seperti website anda, semoga anda selalu beruntung.

    ReplyDelete